Bu Blogda Ara

1 Şubat 2014 Cumartesi

Çocukluk arkadaşlarınızla görüşüyormusunuz?


Bakın neler buldum. Oğlum ve çocukluk arkadaşlarımızın çocukları ne kadar hoş değil mi? Bu fotoğraflara bakınca mutlu oluyorum ve beraber geçirdiğmiz eski güzel günleri hatırlıyorum
1. fotoğraf eşimin sonradan benim arkadaşım Fitnat &  Serdar'ın oğlu Onur ve Egemen
2. fotoğraf benim Rize'den arkadaşlarım Cavidan ve Ferda'cığımın çocukları Egemen ,Bahar ve oğlum (bu grubun sayısı arttı Defne, Alp, Cansu ve daha yeni doğan Timuçin eklendi.)
3.fotoğraf üniversiteden arkadaşım Özlem'ciğimin kızı Gözde ve oğlum (bu gruba Özge ve Cansu katıldı. )
Ne güzeller değil mi hepsi de yaşlarda olması güzel bir raslantı. Aynı şehirdeyiz ama fazla görüşemiyoruz. Çocuklarınızın çocukluk arkadaşlarınızla fotorafları var mı? 




Bahar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder