Bu Blogda Ara

11 Şubat 2014 Salı

Patlamış Mısır




Türkan Saylan Kültür Merkezi'ndeki programdan sizlere bahsetmiştim. Pazar günü biz de ordaydık çocuklar için güzel hazırlamışlar. Dinazor ve Teneke Oyuncaklar Sergisini gezdik; tuvallere  resim yaptık, bol bol fotoğraf çekip ordan ayrıldık. Oyun alanı çok kalabalıktı o nedenle teğet geçtik. Tiyatroya ilgi çok fazlaydı başka bir programımız olduğu için başka bir gün değerlendiririz dedik. 

Tatil programında Karlar Ülkesi'ni izlemeyi başardık. Sinemaya giderken çocuklara evde patlamış mısır hazırladım. Hem daha sağlıklı hemde zaten yiyecekleri iki avuç mısır 20 tl boşuna vermeye gerek yok diye düşündüm. Evde ışıkları kapatıp televizyon izlerken de yapıyorum diğer abur cuburlardan daha sağlıklı. Patlatıldığı zaman ki o koku mis mis......

Malzemeler
1 çay bardağı mısır

Hazırlanışı
  1. Tencere mısırlar konup kısık ateşte patlamasını bekleriz. İsterseniz bir çay kaşığı yağ ve bir tutam tuz ekleyebilirsiniz. Ben sade tercih ediyorum.
  2. Benim tercihim makarna tencerem hem hafif hem de kapağı delikli her  tencerede yapabilirsiniz.  



Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder